fredag 8 april 2011

Träningssugen

Denna veckan har jag verkligen varit träningssugen. Började med promenader och tänker att det är väl mest fördelaktigt under tiden man får i sig så få kalorier. Men min springkompis lockade ut mig på en löprunda i måndags kväll, det var jobbigt men det var skönt när jag var hemma igen.

Må: Promenad 7km fm, Löpning 4,5km kväll
Ti: Promenad 2km fm
On: Promenad 7km fm
To: Promenad 4km fm, Löpning 6,7km kväll
Fr: Promenad 4,5km fm

Har fått ihop över 10000 steg de flesta dagarna.

Jag har försökt att mäta mig, men mäter nog inte på samma ställe varje gång, därför blir det missvisande.
I alla fall märker jag att jag blivit mindre i omfånget, för jag får spänna in bhn i innersta haken, skärpet jag inte kunde ha innan har jag nu i andra hålet, klockarmbandet fick spännas in.
GÖTT!

Ikväll är vi bortbjudna, men jag tänker ta med mig en soppa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är alltid kul med en kommentar!