onsdag 3 mars 2010

Bekräftelse

Det är jätteviktigt med bekräftelser!

Bekräftelser får man ofta eller ibland på något sätt av sina arbetskamrater eller sina nära och kära. Jag inser att det är ett bekymmer att inte ha jobbarkompisar i detta fallet. Det är något jag SAKNAR MYCKET.

Detta är en av de anledningar till att jag bloggar, att få kommentarer, bekräftelser på något sätt. Men när de uteblir känns det tomt. Därför ligger jag lite lågt ibland när det gäller inläggen. Ifall jag får mer bekräftelser på det jag gör skulle jag bli mycket starkare och gladare.

Bekräftelser behöver man mer om man har lite sämre självkänsla. Jag har jobbat med min självkänsla i flera år (sedan Mia Törnblom kom ut med boken Självkänsla NU). För det mesta tror jag på mig själv, men ibland sviktar jag. Det känns som jag lurar mig själv. Inte riktigt sunt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är alltid kul med en kommentar!