onsdag 17 mars 2010

Pappersdukar


klicka på bilden för att se den lite större

I fredags hade vi kalas för lillasyster som fyllde 6 år. Jag dukade med vita findukar, och lade därpå löpare av tjusiga presentpapper. De som syns på bilden är köpta på Lagerhaus.

På det stora bordet i köket hade vi rosa tema, så jag använde mig av ett rosa-blommigt presentpapper ovanpå den vita duken. Därpå satte jag IKEA-vaser på rad, men en rosa ros i varje. Därtill kom fina blombuketter från gästerna.

På det lite mindre bordet i vardagsrummet hade vi rött hjärt-tema och där valde jag ett rött papper med vita hjärtan som jag delade på längden för att det att passa in bättre. Ljusstaken som står på bordet är också köpt på Lagerhaus - för en femma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är alltid kul med en kommentar!