tisdag 26 januari 2010

Man får inte nog!

Jag kan inte fatta att det är så länge sedan jag hörde den här låten första gången. Men jag har så många minnen kring Depeche Mode och den här låten.
Igår var det liveframträndande på Malmö Arena, och tydligen var de bättre än nånsin. Antagligen skulle man varit där.... I kväll spelar de i Scandinavium, men troligtvis är biljetterna slut, och jag hinner inte heller dit!
"Depeche Mode, ett av världens största band, har sedan de bildades i början av 80-talet släppt 12 fullängdare, över 50 singlar och sålt 75 miljoner album.
"


Idag spelar jag den för en gammal klasskompis som fyllde jämt i helgen! Grattis Jessica, kommer du ihåg???



Detta är egentligen ingen musikblogg, men jag blev så glad när jag lyckades få till You Tube inlägget igår, så jag kör ett till, av bara farten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är alltid kul med en kommentar!