måndag 25 januari 2010

Miss Li i öronen

När jag åkte hem från Stockholm i fredags kväll, lyssnade jag på radio, direkt från sätet!! Japp, så är det på X2000, för er som inte visste det, är det bara att plugga i sina earphones, och lyssna. Det jag lyssnade på under en timma var en intervju med Miss Li, eller Linda Carlsson som hon heter, tjejjen från Dalarna. Jag älskar Dalarna, kanske jag skulle flytta dit i nästa liv?

Första gången jag hörde Miss Li var nog på Allsång på Skansen 2008, och blev förtjust direkt! Här kommer mitt första you tube-inlägg i bloggen, och hoppas det funkar. Lyssna gärna!

">

I helgen fixade jag min mp3 full med Miss Li-låtar. De kommer antagligen att följa mig på mina morgonpromenader och löprundor under vintern/våren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är alltid kul med en kommentar!