söndag 24 januari 2010

Ny klok klocka

Min svägerska önskade sig en ny klocka i födelsedagspresent, en anion-klocka.
När jag läste om de speciella egenskaperna, tänkte jag att jag också måste testa en, så jag köpte en i present till mig själv. Jag valde en röd.


bild från anion.se

De unika egenskaperna;
Snygg designad Anionklocka som har belönats med ”Good design Award” i Asien.

Med en vikt på endast 10 gram bär alla med lätthet en klocka runt handleden.
Klockan har en digital 12 timmars tidsvisning och datum.
Armbandet är av elastiskt silikon och glider med lätthet över handen.
Anionklockan är fylld med negativajoner som bland annat ger dig:
• Förbättrar blodcirkulationen.
• Ökar syreupptagningen i blodet.
• Förbättrar koncentrationsförmågan.
• Verkar antidepressivt.

Som någon skrev, träning ger samma effekt, men kan man få lite extra även då man inte tränar, så varför inte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är alltid kul med en kommentar!