torsdag 21 januari 2010

Om 6 månader

I dag har min mormor och brorsdotter namnsdag, Grattis!!



Och om exakt 6 måndader fyller jag jämnt! Med blandade känslor.
Nu är det dags att ta tag i livet, igen. Jag har BESTÄMT mig för att jag en gång för alla gå ner 15 kg, helst innan dess.

Jag har klarat mig utan godis i över en vecka nu, sist jag provade en bit kändes det inte så bra i magen. Jag tycker verkligen att godis luktar gott, många sorter smakar också gott, men efteråt känns det inte bra. Det är den känslan jag ska försöka komma ihåg.

Eftersom jag ska bli isprinsessa OCH springa Göteborgsvarvet, kommer jag med allra största sannolikhet att klara det. Om de i min närhet stöttar mig.

Förutom att jag ska klara det där med vikten. Gett mig den att en gång för alla spara ihop en summa pengar att ha semester för INNAN semestern börjar. Det har alltid kommit som en överraskning för oss att nu måste vi ha pengar även till att har roligt för. Det måste bli ändring på det. Tyvärr finns det inte så mycket att ta från, men jag tänker rensa, och sälja därifrån ska jag spara ihop en viss summa varje månad.

Det måste gå!

2 kommentarer:

  1. lycka till med allt!

    SvaraRadera
  2. Malin, bara kör! Träningen har hjälpt mig att hålla mig iform, både kroppsligen och mentalt. Kan inte vara utan den!
    Fast jag gillar godis också...så se till att
    belöna dej ibland, det är du värd!
    Kram

    SvaraRadera

Det är alltid kul med en kommentar!